آغاز سلسله نشست های فاطمی هم زمان با هفته عفاف و حجاب 

آغاز سلسله نشست های فاطمی هم زمان با هفته عفاف و حجاب 

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت:: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب سلسله نشست های مجازی سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) در قالب سلسله نشست های فاطمی با اولویت عفاف و حجاب را از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ آغاز کردیم.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب سلسله نشست های مجازی سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) در قالب سلسله نشست های فاطمی با اولویت عفاف و حجاب را از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ آغاز کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه ابراز کرد: از آنجایی که برگزاری هر گونه تجمعی منجر به گسترش کرونا می شود بنابراین تصمیم گرفتیم این ویژه برنامه را به صورت مجازی و به صورت مداوم برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: هدف ما از اجرای سلسله نشست های مجازی سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س)، آشنایی بیشتر بانوان عفیف کانون با سبک و سیره آن حضرت بوده تا با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س)، زندگی سعادتمند داشته و فرزندانی فاطمی تربیت کنند.

نظری عنوان کرد: این نشست ها با حضور یکی از بانوان کارشناس دین روزانه برگزار می شود و تاکنون با استقبال بانوان مواجه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه ( س) اسفندقه اضافه کرد: از آنجایی که یکی از برنامه های دشمن برای نابودی بنیان خانواده ها، تهاجم فرهنگی است بنابراین در راستای آگاهی بخشی به بانوان و دختران، اقدام به انتشار کلیپ و مطالبی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در سطح فضای مجازی کردیم.

وی با اشاره به سایر برنامه های کانون، بیان کرد: برگزاری مسابقه احادیث و قرائت هفتگی حدیث کساء از دیگر برنامه های کانون است که به صورت مجازی برگزار می شوند.

نظری در خاتمه یادآور شد: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س)، یکی از کانون های فرهنگی هنری تازه تاسیس جنوب کرمان است که در اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت قرار دارد و با توجه به شیوع کرونا برنامه ها و فعالیت های مسجد محور خود را از طریق مجازی برگزار می کند.

پایان پیام/ 586